Hva vil det si at man venter en "Regnbuebaby"? 🌈


God morgen alle fininger!

Jeg har fått endel spørsmål om hva det betyr når jeg nevner at jeg venter en "Regnbuebaby".

Jeg tenkte jeg skulle forklare dette i dette innlegget.

Når man venter et "Regnbuebaby" så vil det si at det er en baby som er veldig etterlengtet etter at man har mistet tidligere. Det er på en måte lys etter sorgen. Man har ønsker et barn veldig også mister man i en abort/senabort eller dødfødsel.

Navnet "Regnbuebaby" kommer etter at en regnbue kommer som regel etter en storm. Når stormen herjer så ser man ikke regnbuen, men når stormen har roet seg så skinner regnbuen og skaper en ro.

23. August er den nasjonale Regnbuebabyens dag, og i Amerika blandet annet er det en dag mange feirer.


Man kan søke opp masse om dette pÃ¥ Google ❤️🌈


HÃ¥per dette hjalp litt ❤️


Kommentarer