Hei og hå! Hva skjedde nå?!

Hei og hå! Hvis det fortsatt er noen som leser denne bloggen så beklager jeg på det sterkeste, jeg har vært fraværende i veldig lang tid nå og kom på at «Oi! Dette er jo ikke bra! Ikke bra i det hele tatt!».

Jeg har mine grunner til at jeg ikke har fått vært aktiv på denne bloggen, men det er i hovedsak personlige grunner… Noe er jo selvfølgelig litt pga min spontaniteten med at jeg har 1000 ting jeg vil gjennomføre samtidig og dermed glemmer jeg mye av det jeg faktisk holdt på med, som f.eks denne bloggen.

Jeg tenkte (hvis det fortsatt er av interesse til dere som fortsatt leser) at jeg kanskje skulle ta opp igjen denne bloggen og kanskje poste et innlegg en gang i uken i første omgang! 

Jeg kan jo starte med en liten oppdatering på hva som har skjedd siden sist! 

Alina er jo nå blitt hele 2,5 år!! Det er jo helt sykt!! Men siden vi har vært i en pandemi med mye usikkerhet og redsel så har tiden på en måte bare vært til, og hverdagen har bare sust avgårde på en måte. Jeg slapp heller ikke unna selv denne Coronaen og var utrolig dårlig, men det gikk heldigvis bra, og takk gud for at jeg har 3. doser fra før, for vil ikke tenke på hvor dårlig jeg kunne ha blitt hvis jeg ikke hadde hatt dem!

Jeg kommer nok til å legge inn litt mer av familie hverdagen og den hektiske mamma tilværelsen etterhvert, men for nå i dette innlegget så skal dere bare få en liten briefing hva som har skjedd, så vi kan starte litt mer på nytt med blanke ark! 

Vi har kommet et stykke på huset, men har en laaang vei igjen å gå med vårt kjære hus ifra 1937! Vi har fått pusset opp barnerommet til Alina og vi har pusset opp badet våres siden det sårt trengte en oppussing. 

Vi står også midt i planleggingen av bryllupet våres som vi skal ha i August, og jeg både gleder meg og gruer meg litt! Gleder meg for å endelig kunne få gifte meg med mannen i mitt liv (litt klisjé utsagn må til her), og gruer meg litt av at jeg kanskje skal glemme noe viktig denne dagen. Men jeg tror at det meste er i boks nå når det kommer til planleggingen. 

Jeg er også snart ferdig med lærlingtiden min og planen er at jeg skal få gått opp til en fagprøve iløpet av høsten som kommer. 

Så det blir en spennende tid i møte :)

Hva med dere? Har dere noen planer for sommeren? 

Vi skal egentlig ikke på noen store greier, vi tar det litt som det kommer!



~Ciao 


Kommentarer