Uke 32 en liten oppdatering

Hei alle fininger.


Jeg har ikke fått oppdatert så mye i det siste og det er fordi mye skjer på privat fronten som gjør at tankene har gått litt på andre ting.

Men jeg er i dag i uke 32! Gud hvor blir tiden av? Synes ikke det er lenge siden jeg var i uke 22😅.

Jeg var på vekstkontroll i dag, og jeg har fått spørsmål om hvorfor jeg går til slike kontroller og det er rett og slett fordi siden jeg er slankeoperert så vil dem følge ekstra nøye med på at vesla vokser som hun skal.

Dem tok ultralyd både utvendig og innvendig siden jeg måtte ta en siste cervix måling, tenk det! Siste cervix måling! En veldig stor milepæl for min del.

Det viser seg at vesla veier ca 1675g og hun var bare 8% under gjennomsnittet på målingene, men jordmor sa at det var innenfor normalen ❤️ Så jeg trengte ikke å bekymre meg.

Jeg fikk også ta en sparktest og alt var normalt der også, eneste jordmor så litt på var at jeg hadde så mange kynnere, men siden de ikke var vonde så var det helt normalt 😅.

Håper egentlig på at vi skulle få se ansiktet til vesla, men det kunne vi bare glemme, for hun lå med ansiktet bak hendene sine og morkaken😅👍🏻 så vi får prøve igjen når jeg skal tilbake dit om 3 uker ❤️



Termin: 21. November.
Uke: 32
Svangerskapsmnd: 8.
Kjønn: Jente (fikk det dobbelt sjekket i dag) 
Kvalme: Nei, men det hender seg jeg kan bli litt små uvel når hun strekker seg rett etter jeg har spist, for da dytter hun på en måte all maten jeg har spist opp igjen😅
Cravings: Ja! Fortsatt kaffe med sukker og melk! Salt og søtt😅
Spark/liv: Jeg kjenner liv, men ikke så mye spark. Hun har jo endel mindre plass, så føler heller mer bevegelser. 
Tretthet: Dem værste trettheten har gitt seg, men jeg er avhengig av duppen på sofaen på formiddagen.
Barnets vekt/ lengde: I følge kontrollen i dag så veide hun ca 1675g og lengden er ca 38 cm.
Humør: Den uken som har vært har vært ganske psykisk anstrengende for meg, mye har skjedd og jeg har levd i en litt egen boble. Men det går bra med babyen i magen. Jeg får se om jeg vil skrive litt om dette senere. 
Sist cervix måling: 2,2 cm så ingen endring siden sist måling, men nebbingen har faktisk gått litt tilbake, så på en måte har livmorhalsen blitt lenger😅❤️


❤️❤️❤️

Kommentarer