Velkommen til min nye blogg!

Hei og velkommen til min nye blogg!

Denne bloggen er under oppretting så alt er ikke helt klart ennå, men jeg lover at den blir bedre etterhvert 😃

Jeg kan starte med å fortelle dere litt om hvem jeg er, og hvorfor jeg har startet opp denne bloggen.

Mitt navn er Karoline og jeg bor i en liten bygd i Hedmark. Jeg er 27 år (snart 28) og jobber som lærling i en barnehage og trives utrolig godt der! Det eneste nå er at jeg er sykemeldt, og det er også litt av grunnen til at jeg opprettet denne bloggen.

Jeg er også gravid i uke 23 og er da innenfor noe dem kaller for risikosvangerskap. Jeg har hatt en tøff tid bak meg og mistet først en gutt i 2013 i uke 17 og ei jente i uke 18 i 2016.

Dem mener grunnen til senabortene er at jeg har svak livmorhals, siden jeg hadde åpnet meg 5 cm uten å merke det.

Jeg og samboeren min Thomas har klart og takle sorgene, men det vil jo aldri helt bli bra. Etter mye om og men så bestemte vi oss for å prøve igjen 3 år senere. Jeg ble gravid ganske fort egentlig så det kom litt som et sjokk siden jeg har i tillegg problemer med å bli gravid 😅

Når jeg fant ut at jeg ble gravid så måtte jeg kontakte legen min med en gang og ble videre sendt til spesialist innenfor Cerclage påsetting (cerclage er et bånd dem syr rundt livmorhalsen for at babyen skal holde seg inne lengst mulig).

Jeg får nå veldig tett oppfølging av sykehuset jeg tilhører og føler meg veldig positiv til at dette skal gå bra denne gangen! Men selvfølgelig så er jo frykten alltid der!

Det var vell egentlig det jeg rakk og fortelle nå...

Er det noe dere lurer på angående meg? Send isåfall en melding eller en kommentar til meg 😃



-Karoline

Kommentarer