25 uker!

Hei alle fining er!

Litt sen med oppdatering, men har hatt litt å gjøre😅 I dag har jeg vært hos terapauten min og snakket litt også har jeg vært hos svigers og hentet spisebord og stoler. Så nå endelig kan vi ha folk over på middag!
Vi fikk også servert middag av svigermor, og jeg må si at maten hennes har jeg savnet ❤️

Dagene flyr forbi, og når det kommer til graviditeten så syns jeg det går greit, jeg vil bare at tiden skal gå super fort! Vesla beveger seg og koser seg i magen, jeg har begynt å kjenne litt på mønsteret hennes. Det vil si at hun begynner å bevege seg til faste tider og sover til samme tider hver dag. Hun er mest aktiv på morningen og kvelden. Jeg elsker å føle sparkene hennes hver dag ❤️

Negative opplevelser til nå er at jeg har begynt å kjenne at bekkenet blir vondere. Nå stråler det nedover baksiden av låret. Og jeg kjenner ganske mye strekking I ligament båndene, men det hører vell med av normale symptomer😅

Det er rart og tenke på at vesla skulle ha kommet denne uken så er det faktisk 86% sjangse for at hun overlever, men selvfølgelig så håper jeg at hun er inne til termin. ❤️

Nå skal jeg se ferdig Kongsvik klinikken og så blir det natta ❤️





Termin: 21. November.
Uke: 25+2.
Svangerskapsmnd: 7.
Kjønn: Jente.
Kvalme: nei, føler meg ganske bra om dagen.
Cravings: Ja! Kaffe med sukker og melk! Og sånn baconkrisp snacks😅
Spark/liv: Jeg kjenner liv og spark hver dag, men noen dager er hun mer rolig, men tror det er fordi hun kanskje ligger med ryggen mot min navvel og sparker inn mot ryggen min.
Tretthet: Jeg merker at jeg er mer trett enn vanlig, sover faktisk lengre om dagen.
Barnets vekt/ lengde: I følge Babyverden appen så er hun nå 800g og ca 30 cm lang.
Humør: Jeg føler humøret mitt har bedret seg, men er veldig sår om dagen. Er ikke mye som skal til for at jeg begynner å gråte.
Sist cervix måling: 3 cm and still going strong!


Ha en fin kveld videre ❤️

Kommentarer