Dagene går, men ganske sakte igrunn...

Jeg sov ganske godt i natt. Sov lenge også noe som ikke er helt meg om dagen siden jeg må løpe på do for å tisse omtrent før jeg klarer å krype meg ut av sengen😅

Jeg sov til kl 09.00, men våknet av smerter i magen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det helt, det var ikke intense smerter, mest ubehag. Akuratt som at man egentlig har spist noe som ikke er så bra. Men dette ubehaget har pågått i hele dag, men siden det ikke har tatt seg opp og er veldig vondt så puster jeg litt ut med at det ikke er noe farlig. 

Nå har det roet seg litt, og frøkna er da aktiv som hun bruker så jeg er ikke for nervøs sånn sett. 

Blir det værre i morgen så får jeg ta en telefon til føden for å høre om hva dem mener jeg bør gjøre. 

Ellers så har det vært en sånn dag som du helst vil snart skal bli ferdig. Ting har gått i stykker og formen er ikke helt på topp, men man må vell igjennom slike dager også 😅

I går hadde jeg en veldig fin dag, men fikk ikke blogget noe særlig. Jeg var på jordmortime og fikk høre hjerteslagene til vesla og vi målte symfysen (ellers åssen det Skrives). Alt var kjempe bra og frøkna sparket ganske hardt i doppleren så aktiv er hun ihvertfall 😁 hehe. Jeg gleder meg til september for da skal jeg på ultralyd igjen og da får vi se kanskje enda mer av hvordan hun ser ut 😍. 

Håper dere har hatt en bedre dag i dag ❤️

Et veldig uflatterende bilde av meg i sofaen som jeg stort sett har ligget i hele dagen 😅

Kommentarer