Dagene går...

Hei alle sammen!

I dag har jeg vært med mammaen min på litt mamma og datter tid sammen, det var utrolig koselig ❤️

Vi titta litt rundt i forskjellige butikker og vi spiste lunsj sammen. Jeg merker veldig godt nå at bekkenet bare blir værre og værre... Uff, jeg vil jo ikke klage hele tiden, men føler at innimellom blir dagene så tunge så det ender med litt milde deprisive tanker.

Det er godt jeg hsr en jobb jeg kan reise til selv om jeg er sykemeldt! Jeg besøkte jobben min på tirsdag og det var så utrolig koselig, jeg har faktisk ligget i sofaen og felt tårer siden jeg har savnet alle barna og kollegaene mine❤️😅 Muuulig det er litt hormoner inn i bildet der, men uansett jeg er så utrolig glad i jobben min så det å ha blitt sykemeldt så lenge er vanskelig for meg.


Det positive i disse litt mørke dager er at jeg føler vesla bevege seg og sparke ganske mye nå, en utrolig god følelse!

Jeg må jo ærlig si at etter siste legebesøk så har jeg tenkt mye på det med nebbing en og vært kanskje litt ekstra redd for å gjøre for mye i tilfelle det skal bli værre.

Men alt i alt så syns jeg graviditeten har gått bra! Ting har vært tungt ikke bare fysisk, men nesten mer psykisk. Men med gode venner som har støttet meg, mamma og pappa har hjulpet meg og ikke minst Thomas har vært en kjempe god støtte og kjæreste i dette ❤️

Jeg skulle egentlig legge ut oppdatering for uke 27, men jeg føler at det ikke skjer så mye om dagen som er nytt fra forrige uke. Så jeg legger ut mer når jeg kjenner det er forandringer 😊

Eneste nå er at jeg sliter med bekkenet, må på do oftere og har endel stikkinger og at ligamentbåndene er ømme 😅 Sånne typiske plager ☺️

Uke 27+3
(magen begynner å komme seg❤️) 

Kommentarer