Under 10 uker igjen!

Hei alle fininger!

Under 10 uker igjen til termin! Gud som tiden flyr!

Jeg og Thomas har heldigvis fått ting på stell, fikk bilstol i går og vi har fått vugge til å ha i stua og masse klær😅

Eneste vi egentlig mangler som vi skal få fikset til fredag er seng, madrass, dyne og pute, stellebordspute, Babycall, termometer og litt sånn små ting som vi ikke stresser med.

Her hjemme har det skjedd mye den siste uken, guttene har fjernet en bjørk som sto rett ved huset og vi måtte ta den for den var veldig dårlig, i tillegg har dem fjernet en peis vi hadde på kjøkkenet og fått tettet hullet etter den og malt muren så vi har fått litt bedre plass på kjøkkenet, noe som er kjempe deilig!

Eneste er at det ser jo ikke ut her, byggematerialer og masse barneting overalt, så de neste dagene går til opprydding og diverse.

Jeg er vell ikke den eneste som blir gal av rot? 😅

Jeg har ikke så mye oppdateringer på graviditeten siden forrige uke, magen strekker seg og vokser, og vesla sparker hardere for hver dag, men jeg føler også at hun er mer rolig foruten om de normale tidene hun står på inni der da.

Merker også at jeg sliter med nattesøvn og nettene, våkner med smerter i rygg og bekken og må bytte stilling ofte, så jeg ønsket meg Bbhugme pute av samboeren i bursdagsgave så den kommer vell i posten om noen dager 🥰 Får håpe den hjelper, men har lest mye om den og spurt andre som bruker den ❤️

Må også ta det mer med ro for føler at ting er mye tyngre om dagen og får ofte en stikkende smerte neders i magen hvis jeg går eller står for mye, så har fått beskjed av legen at jeg bør roe ned litt. Sliter også med kynnere, men det er heldigvis ikke for ille ennå.

Dagene går i strikking og tv😅 venter også på noe bedre svar av Eidsiva om Internett. Vi har ventet i snart 14 uker på å få instalert internett til huset, så ting tar tid, vi skal la det gå ut denne uken så får vi kontakte dem neste uke om vi ikke hører noe, men de har satt oss som første prioritert så det bør jo ikke ta for lang tid 😊

Hva slags planer har dere for dagen?


Kommentarer