Uke 34 og Photoshoot

Hei alle fininger!

Vil bare dele noen bilder jeg og Thomas tok hjemme på bruket for noen dager siden.

Det ble tatt mange bilder, men jeg ble veldig fornøyd med noen av dem 😍




Jeg skal få forstørret disse bildene og få dem hengt opp på veggen i stuen ❤️

Ellers er det en ny uke, og babyen vokser og blir sterkere for hver dag merker jeg!
Jeg tror ikke hun har snudd seg helt ennå, men jeg håper hun snur seg snart siden hun fort kan komme ganske snart.

Jeg føler at ryggen blir vondere og nå begynner jeg egentlig bare å bli lei og vil møte henne, hehe. Selvfølgelig håper jeg hun er inne i noen uker til, men ja, denne graviditeten har ikke vært lett...

Ellers er ting som vanlig, magen vokser og blir tyngre, har fått litt mer halsbrann, men ikke så jeg plages veldig av det.
Babyen er aktiv og jeg sliter med å sove om nettene for det føles som jeg har "tannverk" i hofta😅 Tisse må jeg hele tiden også, men alt dette er heldigvis helt normalt!


Jegvhar hatt ganske mye problemer med engstelse, og er fortsatt veldig bekymret. Jeg føler jeg nesten blir mer bekymret desto nærmere termin jeg kommer siden alt kan skje tenker jeg! Jeg jol ikke tenke sånn, men jeg har opplevd så mye tidligere at alt skremmer meg. Man blir på en måte litt paranoid.

Jeg får heldigvis ofte til terapi og får mye veiledning der, og jeg har verdens beste jordmor som forstår meg og det jeg har gått igjennom tidligere❤️

Jeg har også snakket med jordmor ang amming, at det er noe jeg virkelig ønsker å få til, så jeg håper virkelig jeg får det til og kommer til å ta imot all hjelp jeg kan få ang ammingen 😀
Jeg føler liksom at man får et spesielt bånd til babyen når man ammer og man har jo alltid med seg maten overalt 😅

Jeg og Thomas skrev også ferdig fødebrevet, denne uken, og har fått pakket fødebagen til vesla. Det er så rart å tenke på at jeg har kommet så langt at jeg kan pakke fødebag og innstallere bilsetet😱 jeg vet at jeg har pakket alt for mye til vesla, men shitt au😂

I morgen skal jeg og Thomas på en etterlengtet date, bare oss to, vi skal spise ute og gå på kino og jeg gleder meg så sinnsykt mye. Det kan faktisk være siste daten da det bare er oss to før vesla kommer 😍

Så vi unner på oss en kose stund, med bare oss to ❤️

Håper dere får en fantastisk fin dag videre ❤️



Kommentarer