7 uker har gått! Depresjon og ny bil...

Hei alle fininger ❤️

Shitt.. Tiden flyr! Det har allerede gått 7 uker siden Alina ble født! Neste uke er hun 8 uker, men hun blir ikke 2 mnd før den 11. Desember. Eller hvordan teller man slikt? For 8 uker er jo 2 mnd, men med dato så stemmer ikke det? Gjerne kommenter hvordan dere teller alderen til barnet deres.

I dag våknet jeg og Alina til en kjempe fin solrikdag, akuratt det jeg trengte! De siste dagene har vært tøffe for meg, jeg har ikke helt fått bearbeidet alle nye rutiner og den nye hverdagen. Og etter at bestevenninden min døde så skjedde alt så fort etterpå. Så jeg har vell hatt masse følelser som jeg ikke har fått bearbeidet skikkelig... 

Jeg er utrolig glad for at jeg har hatt Alina I slike stunder, hun får bort fokuset fra det negative. Jeg jobber veldig med å snakke pent til meg selv for det kan fort bli veldig dømmende ord og harde ord mot en selv, selv om jeg vet at innerst inne er jeg god nok og jeg har det veldig bra 😃

Jeg føler meg rik, ikke rik på penger, men rik i kjærlighet av familien min og venner ❤️ så hvorfor jeg har hatt en depresjon periode vet jeg ikke for å være ærlig, men nå har jeg slitt mye med angst og depresjon tidligere, så det er vell naturlig at det skal komme noen dager som er litt tøffere enn andre. 

Anyways... Jeg og Alina bestemte oss for å gå en liten tur ut i dag 😃 Det er jo en så fantastisk fin vinterdag, med kjempe fin sol så hvorfor ikke?


Vi tok med mormor (min mamma) med på tur også, lille babushkaen til Alina (mamma kalte seg for det selv i dag) ❤️ Nå sitter jeg og Alina hos mamma og bare slapper av...

Alina ble helt slått ut av gåturen, så hun sover veldig godt i sofaen nå.




En annen ting som har skjedd denne uken er at jeg har fått meg en ny bil, eller en ny brukt bil 😀 En Opel Insignia for å være presis! Jeg og Thomas bråbestemte oss for at nå må den grønne erta mi (Toyota en) få slippe. Den er gammel og slitt og hadde ikke plass til noen ting. Så da ble det en stasjonsvogn som vi kan bruke på langturer. En ny familiebil😀 Og jeg elsker den! ❤️


Nå skal jeg og mamma spise thaimat og bare kose oss med kaffe etterpå ❤️


Ha en super fin helg alle sammen 😍❤️

Kommentarer