God jul alle sammen!

Nå har vi endelig fått fordøyd gårsdagen! Vi lå i senga lenge i dag og bare koste oss med en rolig morgen. Alina har hatt en veldig fin natt og koste seg masse i går, selv om hun sov stort sett hele julefeiringen😅

Vi feiret jul hos mamma og pappa med 2 av brødrene mine i år, og det var kjempe koselig!

Mamma hadde ordnet ribbe, julepølse, sossiser, medisterkaker og grove kjøttkaker! Skal si minimage min fikk kjørt seg i går. Heldigvis så er det snart et nytt år, så da er planen å melde meg inn på treningssenter igjen og starte en litt sunnere hverdag. Skikkelig klisjé å si noe sånt, for det er jo tydeligvis noe alle gjør som et nyttårsforsett🤣 Men jeg er fast bestemt på at iløpet av 2020 så skal jeg ned igjen til 72 kg! For etter en graviditet og juletiden så har kiloene ikke vært min venn 😅

Heldigvis er det ikke mange kiloene det er snakk om, men ja, litt sunnere justeringer så blir det bra ❤️

 Jeg ble helt overhvelmet av alle pakkene Alina fikk, tenkt så heldige vi er!

Selv fikk jeg to av de tingene jeg ønsket meg mest i julegave i år. En ny kjøkkenmaskin og Disney Pixar samle boksen. Så nå sitter jeg, Thomas og bestekompisen våres Tore å ser på "Modig".

Alina fikk masse leker og klær. Hun fikk også en Baby björn vippestol som hun ELSKER! Hun vil ikke annet enn å bli vippet i den😍

Ellers i romjulen er planen bare å ta det helt med ro, siden vi har fartet ganske mye i førjulstiden.

Nå skal vi fortsette å se ferdig filmen, så da ønsker vi dere alle en riktig fin romjul og et godt nytt år!



Kommentarer