I'm back!

Guri som tiden flyr! Jeg ser nå at jeg ikke har blogget siden 25. Desember! Det er egentlig ikke greit, men heldigvis så er jeg endelig tilbake! Det har vært noen hektiske mnd med dette viruset som har herjet skikkelig! Helt uvirkelig tid har det vært. Heldigvis så har vi her hjemme holdt oss stort sett for oss selv og gjort de tiltakene vi kan for å hindre smitte!

Nå går tiden fort og Alina utvikler seg mer og mer for hver dag, mammapermisjonen min er snart over og far i huset skal ta over... Litt vemodig, men skal bli godt å se igjen alle kollegaene mine. Ellers har det ikke skjedd så mye på denne fronten, vi har startet å pusse opp barnerommet for det er på tide at Alina får sitt eget soverom snart!

Vi har til nå fått fjernet gammelt panel inne og byttet et vindu som er barnesikkert. Vi bor i et gammelt hus og vinduene i 2. Etasjen kunne man bare skyve opp uten at det stoppet. Jeg kommer nok til å legge ut mer oppdateringer bare vi begynner å se en ende på rommet 😅 I tillegg til soverommet så må vi ordne nytt bad, for han vi kjøpte huset av hadde dusj på soverommet siden badet var for lite til å ha dusj I, så da må vi pusse opp to rom samtidig...

Men tilbake til Alina sin utvikling!:

Hun er nå snart 8 mnd.
Hun har fått to tenner nede.
Hun ruller fra rygg til mage og mage til rygg.
Hun har begynt å si ordet "pappa" mer og mer tydelig, men ordet "mamma" sitter litt langt inne ennå😅
Det hender seg at hun trykker ut lyden "ma-ma" når hun er lei seg eller sint😂 men ordet "pappa" er ganske tydelig.
Hun prøver seg på krabbing, men får ikke helt med seg armene😅
(I skrivende stund så kom ordet "mamma" tydelig frem også)


Hun ligger veldig før i utvikling og går ikke som prematur lenger! Hun har tatt igjen både vekt og lengde, og ligger nå på normalen for en baby på 8 mnd 😊

Hun er vår store stolthet og jeg syns virkelig hun vokser fort!

Jeg skal prøve å blogge litt oftere fremover❤️


-Karoline

Kommentarer